| Auteur |
Bericht |
|
Vuurvlieg
Geregistreerd op: wo sep 05, 2007 1:19 pm Berichten: 668 Woonplaats: IJmuiden
|
 Re: Nieuwe aanwinsten
Vivien Rose schreef: Lycidas heb ik gelezen, erg intressant boek. Heb twee van mijn ratten vernoemd naar de de meisjes uit het boek Was best leuk om te lezen ja, al moest ik wel even wennen aan de aparte (Duitse?) schrijfstijl. 
|
| ma feb 01, 2010 5:23 pm |
|
 |
|
Paganborn37
Geregistreerd op: zo jan 24, 2010 6:23 pm Berichten: 186 Woonplaats: Hell's Mouth
|
Cadeau voor m'n moeder Anjers USB-stick om mooie back-upjes mee te maken SD-kaart Boodschappen 3 leuke truitjes
|
| do feb 04, 2010 8:37 pm |
|
 |
|
Lillith
Moderator
Geregistreerd op: vr apr 22, 2005 3:37 pm Berichten: 598 Woonplaats: Rotterdam
|
Het gaat hier alleen om boeken, Paganborn37.
_________________ "Okay, so God made man first, but doesn't everyone make a rough draft before they make a masterpiece?"
|
| do feb 04, 2010 8:54 pm |
|
 |
|
Bernu
Geregistreerd op: ma feb 01, 2010 3:48 pm Berichten: 11 Woonplaats: Het noorden
|
de alchemist - paulo coelho gekregen van mijn eind stage
_________________ I invoke the beast in me!
|
| vr feb 05, 2010 3:07 pm |
|
 |
|
Vivien Rose
Geregistreerd op: di sep 22, 2009 12:44 pm Berichten: 393 Woonplaats: Emmen
|
Citaat: Was best leuk om te lezen ja, al moest ik wel even wennen aan de aparte (Duitse?) schrijfstijl. Klopt, Vuurvlieg. Dat had ik dus ook haha. Mijn zus kwam er al helemaal niet door. Mijn twee nieuwste aanwinsten: *Hunted *Tempted De laatste twee delen van The house of night serie. Had deel 1 in 2 dagen uit, dus moest de laatste delen ook maar eens alvast halen 
|
| ma feb 08, 2010 12:02 am |
|
 |
|
Draakje
Geregistreerd op: vr maart 20, 2009 11:19 am Berichten: 607 Woonplaats: Kalmthout - BE
|
een nieuwe wc-pot. omdat ik gisteren een beetje boos was op de oude en ik m gebroken heb
_________________ Mijn DeviantAccount: http://daviania.deviantart.com ----------- A clean house is a sign of a broken computer (or sewing machine)
|
| do feb 11, 2010 11:01 pm |
|
 |
|
André62
Geregistreerd op: di feb 06, 2007 5:43 pm Berichten: 40 Woonplaats: Herderewich
|
Draakje schreef: een nieuwe wc-pot. omdat ik gisteren een beetje boos was op de oude en ik m gebroken heb Om op te lezen....? 
|
| vr feb 12, 2010 11:52 am |
|
 |
|
Draakje
Geregistreerd op: vr maart 20, 2009 11:19 am Berichten: 607 Woonplaats: Kalmthout - BE
|
André62 schreef: Draakje schreef: een nieuwe wc-pot. omdat ik gisteren een beetje boos was op de oude en ik m gebroken heb Om op te lezen....?  Tuurlijk... lees jij niet op de pot? zonder gekheid, had niet gezien dat hij in het boeken en schrijvers subforum stond, ik had m uit mijn lijstje "toon je eigen berichten gepikt"
_________________ Mijn DeviantAccount: http://daviania.deviantart.com ----------- A clean house is a sign of a broken computer (or sewing machine)
|
| vr feb 12, 2010 10:45 pm |
|
 |
|
André62
Geregistreerd op: di feb 06, 2007 5:43 pm Berichten: 40 Woonplaats: Herderewich
|
Draakje schreef: André62 schreef: Draakje schreef: een nieuwe wc-pot. omdat ik gisteren een beetje boos was op de oude en ik m gebroken heb Om op te lezen....?  Tuurlijk... lees jij niet op de pot?zonder gekheid, had niet gezien dat hij in het boeken en schrijvers subforum stond, ik had m uit mijn lijstje "toon je eigen berichten gepikt"Nee, ik sch**t voornamelijk in de pot. Voor lezen heb ik een leren leesstoel in mijn eigen hoekje, met uitzicht op de huisbibliotheek...... 
|
| za feb 13, 2010 12:29 am |
|
 |
|
Draakje
|
André62 schreef: Nee, ik sch**t voornamelijk in de pot. Voor lezen heb ik een leren leesstoel in mijn eigen hoekje, met uitzicht op de huisbibliotheek......  Luxemens!  Ik zit midden in een verbouwing wc is momenteel luxer dan de bank. maar we gaan nogal off-topic nu
|
| za feb 13, 2010 12:35 am |
|
 |
|
Banain
Geregistreerd op: za maart 08, 2008 11:27 pm Berichten: 223 Woonplaats: Arborlon
|
Megan Lindholm-De Windzangers.Cadeau gekregen  met kerstsuprise P.S.tellen non fantasy boeken wel mee?
_________________ Lord! what fools these mortals be.
|
| za feb 13, 2010 3:47 am |
|
 |
|
Banain
Geregistreerd op: za maart 08, 2008 11:27 pm Berichten: 223 Woonplaats: Arborlon
|
Windzangers deel 2,voor mijn verjaardag gekregen maar nog niet begonnen aan deel 1,ben nog steeds met shannara bezig.
_________________ Lord! what fools these mortals be.
|
| zo feb 28, 2010 2:48 am |
|
 |
|
Draakje
|
Elfenlicht van Bernhard Hennen
|
| zo feb 28, 2010 3:05 pm |
|
 |
|
Frandalf
Geregistreerd op: wo apr 12, 2006 11:20 pm Berichten: 1376 Woonplaats: Tiffauges
|
Laatste tijden...
Clyde Kilby - Tolkien and The Silmarillion Een dun boekje geschreven door iemand die met Tolkien heeft samengewerkt aan het editen van The Silmarillion Tolkien - De Hobbit (derhinne en wer werom) Friese vertaling van het boek Tolkien - De Legende van Sigurd en Gudrun Nederlandse vertaling van deze hervertelling van Edda verhalen A.C Doyle - Sherlock Holmes: The Hound of the Baskervilles & Valley of Fear Twee van de bekendste detective verhalen van Sherlock Lord Dunsany - 51 Tales 51 hele korte verhalen van een van de bekendste fantasy schrijvers Gavin Baddeley & Dani Filth - The Gospel of Filth Een van de meest uitgebreide naslagwerken over alles wat maar duister is...seriemoordenaars, gothic literatuur, griezelfilms, satanisme, goth subcultuur, metal...etc Moynihan & Soderlind - Lords of Chaos: The bloody rise of the satanic metal underground Naslagwerk over de gruwelijke opkomst van de black metal Terhart - Het Hiernamaals Het Hiernamaals gezien vanuit allerlei culturen, geloven en tijden The Anglo-Saxon Chronicle De geschiedenis van de Angelsaksen, overgeleverd uit historische bronmateriaal Dickens - Complete Ghost Stories De spookverhalen van Charles Dickens, met onder andere A Christmas Caorl
_________________ "So potent was the star under which I was born That I have done what no one in the world has done Nor can ever do..."
|
| di maart 23, 2010 6:28 pm |
|
 |
|
Irama
Geregistreerd op: do feb 23, 2006 11:00 am Berichten: 137 Woonplaats: Groningen
|
Vorige week naar Den-Haag geweest en daar de Slegte geplunderd en onze ogen (was samen met 2 vriendinnen ) uitgekeken in de ABC Store. (Al moet ik wel zeggen dat de prijzen wel tegenvielen, al heb ik er wel Ivanhoe voor 1,70 euro weg. ^^ ) Maar hier mijn lijstje:
Robin Hobb - Leerling en Meester + Moordenaar des Konings (helaas hadden ze deel 3 niet in dezelfde versie) Terry Brooks- Sword of Shannara Conn Iggulden- Poorten van Rome Seth Grahame Smith- Pride and Prejudice and the zombies George RR Martin- A Storm of Swords:blood and gold + a feast for crows Marion Zimmer Bradley- The forest of Avalon + Priestess of Avalon Victor Hugo- The Hunchback of the Notre Dame Sir Walter Scott- Ivanhoe
Heb weer wat te lezen ^^
|
| wo maart 24, 2010 9:01 pm |
|
 |
|